Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΛΗΣΤΕΨΑΝ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ 85ΧΡΟΝΗ ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΛΙΡΕΣ

Οι ληστές με τρεις κλωτσιές είχαν καταφέρει να παραβιάσουν τη δίφυλλη παλιά ξύλινη πόρτα της οικίας της. Η έντονη φημολογία για την ύπαρξη χρυσών λιρών στο σπίτι μίας ηλικιωμένης οδήγησε χθες τα ξημερώματα τους ληστές στο σπίτι της στο κέντρο του Τυμπάκίου. Δύο άτομα που είχαν καλύψει το πρόσωπό τους με κουκούλα και τα χέρια τους με γάντια για να μην αφήσουν αποτυπώματα, μπήκαν «σαν θεριά» όπως λέει η 85χρονη και αφού τη φίμωσαν, την έδεσαν χειροπόδαρα, αναζητώντας το θησαυρό που είχαν ακούσει ότι έκρυβε η άτυχη Ελένη Π... στην οικία της....
Η ηλικιωμένη στάθηκε τυχερή και επέζησε από αυτή την περιπέτεια. Αν και τη φίμωσαν για να μην φωνάζει, κατάφερε να λυθεί κόβοντας...

με τα δόντια της το σεντόνι που της είχαν δέσει τα χέρια.
Όλα ξεκίνησαν χθες γύρω στις 2 τα ξημερώματα. Η 85χρονη ξύπνησε από το δυνατό θόρυβο που άκουσε μέσα στη νύχτα. Πριν προλάβει να συνέλθει οι δύο ψηλοί άνδρες με τις κουκούλες στο πρόσωπο, είχαν προλάβει και είχαν μπει στο σπίτι της όπου μένει μονάχη τα τελευταία τρία χρόνια, μετά το θάνατο του συζύγου και της κόρης της.


Με αστραπιαίες κινήσεις κινήθηκαν προς το μέρος της. Την ακινητοποίησαν και με ένα σεντόνι της έδεσαν τα χέρια και τα πόδια, ενώ με ένα κομμάτι ύφασμα της έκλεισαν το στόμα.
«Σπάσανε την πόρτα και μπήκανε μέσα σαν θεριά. Ήταν δύο ψηλοί άνδρες με μαύρες κουκούλες και γάντια. Μόλις τους είδα και μπήκανε μέσα σηκώθηκα και κάθισα στο κρεβάτι. Σκέφτηκα ότι είναι ληστές. Με δέσανε τόσο σκληρά που δεν κυκλοφορούσε το αίμα στα χέρια και στα πόδια μου. Με ταλαιπωρούσανε. Με φιμώσανε. Άμα ήθελα να κουνήσω λίγο- λίγο μου έκλειναν το στόμα. Παραλίγο να με κρούψουν. Μόνο τη μύτη είχα ελεύθερη και ανέπνεα. Μου βάζανε τις χερούκλες τους και δεν μπορούσα να αναπνεύσω» μας είπε χθες η ίδια.
Οι δύο ληστές σε καλά ελληνικά της ζητούσαν τις λίρες και τα χρήματα. Η 85χρονη ούσα φιμωμένη δεν μπορούσε να απαντήσει και με κινήσεις προσπαθούσε να τους πει ότι δεν έχει κρυμμένες λίρες. Κάποια στιγμή τους έδειξε ένα συρτάρι όπου είχε τις λιγοστές οικονομίες της. Περίπου 1100 ευρώ από τη σύνταξη του συζύγου της ο οποίος ήταν αστυνομικός και από δύο γκαρσονιέρες που ενοικιάζει. 
«Μου έλεγαν τα λεφτά, μιλώντας ελληνικά. Δεν καταλάβαινα πολλά, γιατί μιλούσαν σιγά και ίσως και σε ξένη γλώσσα. Ό,τι είχα τους το έδωσα»
Οι δράστες μπαίνοντας στο σπίτι δεν άναψαν το φως. Σύμφωνα με πληροφορίες χρησιμοποιούσαν ένα ηλεκτρικό καντηλάκι. Μάλιστα, τοποθέτησαν την 85χρονη σε τέτοια θέση που να μην τους βλέπει, προκειμένου να μπορεί να τους περιγράψει στη συνέχεια στους αστυνομικούς του Α.Τ Μοιρών που διερευνούν την υπόθεση.
Όπως αναφέρει η ίδια «τα χρήματα τους φάνηκαν λίγα. Μου ζητούσαν κι άλλα και τους είπα πως δεν έχω. Έψαξαν ανακατώνοντας το δωμάτιο. Πέταξαν τα ρούχα στο πάτωμα. Έψαχναν για λίρες.
Εγώ δεν είχα λίρες στο σπίτι μου πότε παρά μόνο μία που τη βάλανε του παιδιού μου όταν γεννήθηκε. Από το 1959 που παντρεύτηκα λίρα δεν είδα.και μου λέγανε ότι έχω τσουβάλια λίρες στο σπίτι . Τσουβάλια λίρες εγώ; Ανάθεμα και έχω δει.. Ζω ολομόναχη. Δεν έχω εγγόνια, μία κοπελιά είχα και μου έφυγε και αυτή.
Είμαι μόνη μου και φαίνεται ότι το ξέρανε. Έχω χάσει το παιδί μου, δε μπορεί να με βρει τίποτα χειρότερο. Δε με νοιάζει αν θα πεθάνω αλλά το μόνο που θέλω είναι να περάσει κανένας χρόνος ακόμα να μπορώ να ανοίξω το μνήμα της κόρης μου να με βάλουν εκεί μέσα» έλεγε χθες η 85χρονη κλαίγοντας.Η ηλικιωμένη κατάφερε να λυθεί κόβοντας με τα δόντια της το σεντόνι που χρησιμοποίησαν για να της δέσουν τα χέρια. «Σκέφτηκα ότι εάν δε λυθώ, θα πεθάνω.
Ήμουν τόσο σφιχτά δεμένη και τρέχανε αίμα τα χέρια μου. Όταν τα κατάφερα, βγήκα έξω από το σπίτι και άρχισα να καλώ σε βοήθεια. Δεν μπορούσα να τηλεφωνήσω σε κανένα, γιατί είχαν κόψει και το τηλέφωνο φεύγοντας»
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο κακοποιοί δεν είχαν μαζί τους όπλα ή κάποιο μαχαίρι. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ενημέρωσης, οι ληστές δεν πήραν μαζί τους τα λίγα χρυσαφικά και δύο ρολόγια της κόρης της που υπήρχαν στην ντουλάπα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου